جستجو


 

دانلود فیلم آموزشی Creating an Optimized Architectural Visualization in 3ds Max and V-Ray

http://dl99.vatandownload.com/mostafa/Image/Creating_an_Optimized_Architectural_Visualization_in_3ds_Max_and_V-Ray.jpg
 

دانلود رایگان فیلم آموزشی Creating an Optimized Architectural Visualization in 3ds Max and V-Ray- آموزش ایجاد بهینه مصور سازی معماری در تری دی اس مکس و وی ری با لینک مستقیم
 

Creating an Optimized Architectural Visualization in 3ds Max and V-Ray یک مجموعه آموزشی در رابطه با آموزش ایجاد بهینه مصور سازی معماری در تری دی اس مکس و وی ری می باشد که توسط کمپانی Digital Tutors تهیه و منتشر شده است، در این فیلم آموزشی شما با چگونگی مصور سازی معماری با استفاده از چند نرم افزار بطور کامل آشنا خواهید شد، Micha Koren مدرس این فیلم آموزشی می باشد که با مقدمه ای بر این دوره کار خود را آغاز و در ادامه شما را مباحثی از قبیل معرفی بافت سایت ، ایجاد بازتاب بافت سایت ، چگونگی وارد کردن تصاویر به اتوکد ، تهیه طرح اولیه خطوط و ساختمان در اتوکد ، وارد کردن فایل های اتوکد به 3ds max ، چگونگی ایجاد بستر ، چگونگی ایجاد شهر با Greeble ، آشنایی با مدل بافت شهرستان ، چگونگی تهیه طرح اتوکد معماری ، چگونگی مدلسازی برج و بسیاری موارد دیگر... آشنا خواهد ساخت، این مجموعه شامل پروژه های تمرینی برای تسریع در روند آموزشی ای مطالب می باشد که به طور همزمان می توانید از آن ها استفاده نمایید، این مجموعه شامل 5 ساعت و 48 دقیقه فیلم آموزشی به زبان انگلیسی با کیفیت 720p می باشد.
 

مباحث این مجموعه آموزشی :
 Introduction and project overview
 Site texturing
 Creating the site reflection texture
 Importing images into AutoCAD
 Drafting contours and buildings in AutoCAD0
 Importing AutoCAD files to 3ds Max
 Terrain creation
 Terrain mesh division and site textures
 Greeble city creation
 Extracting textures for the facade of the city
 Texturing the city model
 Preparing Architectural AutoCAD plans
 Importing AutoCAD plans into 3ds Max
 Updating linked plans
 Modeling organic outlines using splines
 Extruding splines
 Modeling the tower facades
 Modeling slabs and balustrades
 Creating more slabs, balustrades, and columns
 Modeling columns and lift cores
 Organic modeling of the stadium support
 Modeling the stadium seating
 Editing the seating model
 Editing the tower and seating connection
 Organic modeling of the stadium shell
 Editing the top roof slab
 Modifying floor slabs and adding stadium details
 Editing ground terrain for grass and plants
 Creating proxy and billboard plants
 Scattering plants and importing proxies into the model
 Modeling pavilions using nurms
 Texturing the glass facade
 Texturing the building interiors
 Texturing the balustrades
 Summing up the texturing
 Render settings for draft views
 Getting the final image
 Photoshop workflow and conclusion

 

....

ديدگاه خود را ارسال کنيد