جستجو


 

دانلود فیلم آموزشی Creating Medieval Character Concepts in ZBrush and Maya

http://dl99.vatandownload.com/mostafa/Image/DT-Creating_Medieval_Character_Concepts_in__ZBrush_and__Maya.jpg
 

دانلود رایگان فیلم آموزشی Creating Medieval Character Concepts in ZBrush and Maya- ایجاد مفاهیم شخصیت قرون وسطی با لینک مستقیم
 

Creating Medieval Character Concepts in ZBrush and Maya یک مجموعه آموزشی در رابطه با آموزش ایجاد مفاهیم شخصیت قرون وسطی می باشد که با استفده از سه نرم افزار مختلف انجام خواهد شد، این فیلم آموزشی که در آن چگونگی بهره گیری از Maya ، ZBrush و Photoshop برای خلق همچین طراحی هایی را نشان می دهد یکی از بهترین مجموعه های آموزشی می باشد که توسط Digital Tutors منتشر شده است، Maxim Fleury مدرس این مجموعه آموزشی می باشد که سعی دارد تا شما را مباحثی از قبیل راه اندازی مرجع و دوربین ها ، مسدود کردن شخصیت ، مسدود کردن دست و ایجاد گردن ، مسدود کردن لباس و اضافه کردن جزئیات به پا ، تکمیل مسدود کردن چهره خشن ، اضافه کردن و ترکیب کردن قسمت های مختلف صورت ، تکمیل سر و اتصال آن به بدن ، آغاز کار در زد براش و ... آشنا سازد، همچنین این مجموعه شامل پروژه های تمرینی برای درک هر چه بهتر این مطالب می باشد که می توانید از آن ها استفاده نمایید، این مجموعه شامل 4 ساعت و 21 دقیقه فیلم آموزشی به زبان انگلیسی می باشد که هم اکنون می توانید از وطن دانلود به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید.
 

 مباحث این مجموعه آموزشی :
 Introduction and project overview
 Setting up the reference and cameras
 Blocking out the character
 Blocking the hands and creating the neck
 Blocking out clothing and adding detail to the legs
 Finishing the rough blocking
 Setting up the face
 Bringing the different parts of the face together
 Finishing the head and attaching it to the body
 Preparing the blocking model for export
 Starting on the sculpt in ZBrush
 Subdividing and slowly adding detail
 Adding some of the bigger folds to the shirt
 Adding folds on the pants and the boots
 Creating finer detail to the pants
 A first look at the ZBrush BPR renderer
 Adding detailed folds to the sleeves
 Changing materials on subtools
 Adding a cape in Maya
 Polypainting the eyes
 Adding skin detail to the face and hands
 Polypainting the skin tones on the head
 Using textures to create a base for the fabric
 Using Spotlight for projecting textures
 Cutting up the cape using masks
 Roughing up the surfaces using masks
 Finishing up and exporting our layers.
 Putting the layers together in Photoshop
 Adding the finishing touches to our image

....

ديدگاه خود را ارسال کنيد