جستجو


 

دانلود فیلم آموزشی Creating Professional Studio Game Assets for Production in 3ds Max and Unity

http://dl99.vatandownload.com/mostafa/Image/Creating_Professional_Studio_Game_Assets_for_Production_in_3ds_Max_and_Unity.jpg
 

دانلود رایگان فیلم آموزشی Creating Professional Studio Game Assets for Production in 3ds Max and Unity- آموزش ایجاد حرفه ای استودیو دارایی های بازی برای تولید در تری دی مکس و یونیتی با لینک مستقیم
 

Creating Professional Studio Game Assets for Production in 3ds Max and Unity یک فیلم آموزشی در رابطه با آموزش ایجاد حرفه ای استودیو دارایی های بازی برای تولید در تری دی مکس و یونیتی می باشد که توسط کمپانی Digital Tutors تهیه و منتشر شده است، Stephen Hauer مدرس این فیلم آموزشی می باشد که به شما مفاهیمی از قبیل چگونگی استفاده از فایل های Maxstart برای سرعت بخشیدن به گردش کار ، افزایش بهره وری توسط سفارشی سازی ، چگونگی استفاده از نرم افزار TurboSmooth ، چگونگی استفاده از تراکم Texel با TexTools ، ایجاد مقیاس دارایی قبل از نوشتن بافت ، دستیابی به نتایج بهتر با فشرده سازی بافت و بسیاری موارد دیگر را آموزش خواهد داد، در این فیلم آموزشی به بیان چگونگی انجام این روش با استفاده از 3ds max - Photoshop - Unity - Headus UVLayout خواهند پرداخت، این مجموعه آموزشی شامل 2 ساعت و 4 دقیقه فیلم آموزشی به زبان انگلیسی با کیفیت 720p با فرمت mp4 می باشد، همچنین برای درک هر چه بهتر این مفاهیم می توانید از پروژه ی تمرینی موجود در این مجموعه استفاده کرده و روند آموزش را تسریع نمایید.
 

 سرفصل ها و عناوین آموزشی این مجموعه :
 Introduction and project overview
 Using Maxstart files to speed up the workflow
 Increasing productivity by customization
 Working smarter with TurboSmooth Pro
 Applying Texel Density with TexTools
 Moving from 3D Max to UVLayout in under 2 seconds
 Creating actions to save hours of production time
 Implementing naming conventions to increase productivity
 Establishing asset scale before authoring textures
 Critical thinking and fundamentals of asset creation
 Achieving better results with texture compression
 Compressing textures to achieve Texel Density and save memory
 Conforming UV's to Texel Density standards
 Transforming a standard prop to a hero asset
  

....

ديدگاه خود را ارسال کنيد