جستجو


 

دانلود فیلم آموزشی Introduction to Maya 2016- معرفی نرم افزار مایا 2016

http://dl99.vatandownload.com/mostafa/Image/Introduction-to-Maya-2016.jpg
 

دانلود رایگان فیلم آموزشی Introduction to Maya 2016- معرفی نرم افزار مایا 2016 با لینک مستقیم
(بیش از 10 ساعت فیلم آموزشی)
 

Introduction to Maya 2016 یک مجموعه آموزشی در رابطه با آشنایی و معرفی نرم افزار مایا 2016 می باشد که توسط شرکت Digital Tutors تهیه و منتشر شده است، در این مجموعه آموزشی شما با مباحثی از قبیل استفاده از hotbox ، بررسی اجمالی بخش مدلسازی ، اضافه کردن تصاویر مرجع ، ایجاد شکل اولیه بدنه ، ایجاد گارد جلو ، مدلسازی قطعه بین بال ها ، ایجاد جایگاه اسلحه ، مدلسازی بدنه ی اسلحه و بسیاری موارد دیگر آشنا خواهید شد تا بتوانید با استفاده از این مجموعه کاملا با این نرم افزار آشنا شوید و از آن استفاده نمایید، در این فیلم آموزشی شما با ویژگی های Maya 2016 و قابلیت های آن نسبت به نسخه ی قبلی آشنا می شوید، این مجموعه آموزشی شامل 10 ساعت و 37 دقیقه فیلم آموزشی به زبان انگلیسی با کیفیت 720p با فرمت mp4 می باشد، همچنین برای درک هر چه بهتر این مفاهیم می توانید از پروژه ی تمرینی موجود در این مجموعه استفاده کرده و روند آموزش را تسریع نمایید.
*سرفصل ها و عناوین آموزشی این مجموعه را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.*
  

 

 سرفصل ها و عناوین آموزشی این مجموعه :

01. Introduction and project overview
02. Navigating the 3D viewport
03. Working with the user interface
04. Creating a Maya project
05. Working with scene files
06. Viewport shading and selection modes
07. Transforming objects in Maya
08. Using component mode
09. Accessing scene objects
10. Grouping and parenting in Maya
11. Using the hotbox
12. Modeling section overview
13. Adding reference images
14. Creating the basic body shape
15. Extruding out the wings
16. Finishing the wings
17. Extruding up the top section
18. Creating the canopy
19. Extruding the thruster compartment
20. Starting the front guard
21. Finishing the guard piece
22. Modeling pieces between the wings
23. Creating the back vents
24. Creating pipes with curves
25. Creating shapes with closed curves
26. Modeling the thrusters
27. Adding support edges for smoothing
28. Creating the gun base
29. Modeling the main gun body
30. Creating radial gun barrels
31. Hierarchy and model prep
32. Sculpting in Maya
33. Materials and textures overview
34. Applying and manipulating simple materials
35. Using ramps to drive material channels
36. Adding multiple materials to an object
37. Working with procedural textures
38. Working with UVs
39. Creating a ramp shader
40. Adding file textures
41. Using bump maps
42. Rigging overview
43. Cleaning up the scene
44. Control objects and groups
45. Modifying an object's pivot and orientation
46. Orientation continued
47. Creating custom channels
48. Connecting channels in Maya
49. Building joints
50. Skinning geometry in Maya
51. Adding Spline IK control to our joint system
52. Setting up an auto-idle system
53. Making the rig animator-friendly
54. Animation overview
55. Setting your animation preferences
56. Keyframing in Maya
57. Managing animation in the Graph Editor
58. Cycling animation infinitely
59. Path Animation
60. Starting on the flight sequence
61. Finalizing our blocking pass
62. Polishing the animation
63. Animating a shot camera
64. Finishing the flight sequence
65. Dynamics overview
66. Bringing back the fueling line and getting ready for our first simulation
67. Simulating the fueling line with nDynamics
68. Setting up collisions for an nDynamics solve
69. Baking the animation of the fueling line
70. Using a Fluid emitter to add dust particles
71. Enhancing the look of our dust particles
72. Repositioning our emitter and enhancing the behavior of our particles
73. Animating our Fluid emitter
74. Duplicating particle emitters
75. Creating a low-resolution collision object
76. Rendering overview
77. Understanding various light types
78. Controlling light color and intensity
79. Adjusting light decay and specular contribution
80. Altering the Render Stats of Maya objects
81. Creating lights to match environment
82. Adjusting attributes for the Physical Sun and Sky
83. Fine-tuning ship materials for rendering
84. Fine-tuning environment materials for rendering
85. Fine-tuning the look of the particles
86. Preparing particles for batch rendering
87. Adding final adjustments for lighting and quality
88. Configuring output settings and rendering the final sequence
   

ديدگاه خود را ارسال کنيد